Johanna

Monday, January 15, 2007

En tanke slog mig

Idag, eller rättare sagt ikväll när jag kom hem från min praktikplats....vet inte varifrån jag har fått detta under dagen..... Nåja, för att komma till saken, när jag då satt och tittade på tv så slog denna plötsliga tanke mig. Herregud, när ska jag börja flytta hemifrån så där på riktigt?!?!

Känslan av att få plocka med mig alla grejor ur detta rum, verkade lockande. Men när jag dessutom började sitta och fundera över hur många personer som är i min ålder eller äldre och som har flyttat hemifrån..ja då får man ju nästan panik!! .... Hjälp liksom, här bor man själv delvis hem hemma, medan de flesta i min ålder har skaffat sig ett eget hem eller liv någon annanstans.

Jag menar, kom igen, face the fact! Någon gång ska jag ju flytta hem hemifrån för gott, förr eller senare. Jisses jag kan ju inte bo där hem hemma förevigt heller, and get old and grey....gaaaaah!!
Kanske det blir den där ordentliga flytten så smånigom eller när det nu blir. I don't know, ibland känns ju livet som en enda stor SOPPA när man tänker på all röra...bläää!!

Framtiden får utvisa vad det blir, för just nu har jag ingen j*vla aning.

That's it!!!

...................................................

1 Comments:

At 2:06 PM , Anonymous Anonymous said...

Söde bruk jag och tänk, men så kommer jag alltid på att täide som "bor hemifrån" och har familj och hus och hela radiramsan je egentligen itt så mang som vi tror. E verkar no bäre som om allihop råkar va just schenn tär vi jie =) Och vad je egentligen att ha bråttom till, huslån? bilamorteringar? deklarering? blaha blaha... God natt!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home